گلی که مطمئنا فتوشاپی نیست

از يک سال پيش که عکس اين گل در اينترنت منتشر شد همه مردم مطمئن شدند فتوشاپي در کار نيست و واقعا چنين گلي وجود دارد.

نام علمي اين گل نادر Dracula simian است که بخش اول آن به معناي شباهت بين دو چيز است و بخش دوم آن در لاتين به معناي ميمون است.

اين گل تنها در مناطق کوهستاني اکوادور، کلمبيا و پرو رشد مي کند، جايي که 1000 تا 2000 متر از سطح دريا ارتفاع دارد.

در حالي که انتظار داريد ارکيده ميمون با اين ظاهر مضحک، بويي شبيه به بوي موز داشته باشد و بايد بگوييم بوي آن بسيار شبيه به بوي پرتقال رسيده است.

[ یک شنبه 2 تير 1392برچسب:,

] [ 23:50 ] [ snow girl ]

[ ]

قوی ترین مورچه های دنیا

دنياي حيوانات بسيار بزرگ و زيباست به طوري که در گوشه گوشه دنياي آن ها شگفتي هاي بي نظيري وجود دارد. مورچه هاي يکي از گونه هاي شگفت انگيز دنيا هستند که هنوز هم داشنمندان مواردي در مورد ان ها نمي دانند.

مورچه هاي بافنده که به صورت بومي در ويتنام زندگي مي کنند يکي از قوي ترين حيوانات روي زمين هستند. اين مورچه ها به عنوان وزنه بردارهاي حرفه اي در ميان حشرات شناخته مي شود و زور زياد خصوصيت اصلي آن ها به حساب مي آيد.

مورچه ها را زماني که يک دانه برنج به دوش دارند ديده ايد ولي  مورچه بافنده مي تواند يک فلفل بزرگ و يا حتي مداد را به راحتي بلند کرده و به لانه اش ببرد. آن ها معمولا خانه هاي بسيار بزرگي مي سازند تا آذوغه اي که حمل مي کنند را در آن قرار دهند. 

اين مورچه ها هر کدام نزديک به 4 تا 10 ميليمتر طول دارند و هيچ حالت تندخو يا خراب کاري نيز در آن ها ديده نشده است. اين مورچه ها معمولا از مواد غذايي که روي زمين افتاده است استفاده مي کنند و به درختان آسيب نمي زنند از اين رو کشاورزان نيز با آن ها کاري ندارند.

[ یک شنبه 2 تير 1392برچسب:,

] [ 23:46 ] [ snow girl ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه